admin admin .

admin

قیمت لوله و اتصالات فلزی

لوله و اتصالات نقش مهمی در صنایع مختلف به خصوص ساخت و ساز ایفا می کنند. به همین علت به عنوان یک اصل پایه در پروژه های ساختمانی و صنعتی به کار می روند. کاربردهای فراوان لوله و اتصالات باعث شده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۹:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

پوستی مثل آینه با آلوئه ورا + دستور

استفاده از آلوئه ورا فواید بسیار زیادی برای پوست و موی شما دارد، آلوئه ورا گیاه پرخاصیتی است که برای هر قسمت از پوست و مو شما به صورت جداگانه مفید خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۲:۵۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کراتینه مو در سعادت آباد

کراتینه مو در سعادت آباد ، یکی از روش های رایج برای بهبود ظاهر و درمان موهای آسیب دیده است. در دنیای مدرن امروزی یکی از المان های زیبایی، صافی و درخشندگی مو می باشد. این موضوع به مهمترین دغدغه افراد با موی فر و وز تبدیل شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۰:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

وقتی سدر روی پوست و مو معجزه میکنه + دستور

سدر گیاهی است که فواید بسیار زیادی برای پوست و مو دارد و بهترین ماده طبیعی برای زیبایی یا درمان مشکلات پوست و مو می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۴:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فیزیوتراپی در شهرک گلستان

 فیزیوتراپی که به آن فیزیک درمانی هم گفته می شود یکی از شاخه های پزشکی وتوانبخشی می باشد. همچنین روشی مفید در درمان بیماری ها، اختلالات سیستم اسکلتی و عضلانی است. فیزیوتراپی مشکلات ناشی از بیماری های مغز و اعصاب را نیز درمان می کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۴:۳۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش دمنوش میوه ای

برای تهیه دمنوش میوه ای از انواع میوه های خشک به صورت خالص استفاده می کنند که دارای عطر و طعم خوبی هستند. این دمنوش را می توان به صورت سرد یا گرم، ترش یا شیرین، قرمز یا زرد و … میل کرد. دمنوش میوه ای جایگزین بسیار سالمی برای نوشابه می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تغذیه رفلاکس معده

رفلاکس اسید معده هنگامی اتفاق می افتد که محتویات معده به داخل مری منتقل شود. این عارضه بازگشت اسید یا ریفلاکس معده‌ای – مروی نیز نامیده می شود. اگر بیش از دو بار در هفته علائمی از ریفلاکس اسید معده داشته باشید، ممکن است به بیماری برگشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۳:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موقع سرگیجه چی بخوریم

 سرگیجه یک حالتی است که بسیاری از ما در زندگی خود آن را تجربه می کنیم. ممکن است دلایل سرگیجه در افراد مختلف با دیگران متفاوت باشد. این حالت در بسیاری از مواقع به صورت شدید و ناگهانی رخ می دهد. تعداد زیادی از افراد در زمان سرگیجه دچار ترس می شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۸:۲۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان سریع تب خال

یک متخصص و مو اظهار کرد: ویروس تب خال در داخل اعصاب پنهان می‌ماند و هر گونه استرس یا آسیبی به نظیر آفتاب سوختگی یا سرمازدگی باعث فعال شدن این ویروس و ایجاد تب خال می‌شود. دکتر ربابه عابدینی درباره زمینه ایجاد تب خال گفت: تب خال یک زمینه شناخته شده ویروسی دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۳:۱۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کمپ ترک اعتیاد در تهران

آیا می دانید خدمات کمپ ترک اعتیاد آگاهی شامل چه مواردی است؟ خدمات کمپ اعتیاد با هدف درمان بیماران مبتلا به اعتیاد انجام می شود که شامل فعالیت های حرفه ای تیم مجرب کمپ اعتیاد است. برخی از خدمات مرکز درمانی، شامل برگزاری جلسات مشاوره، سم زدایی، روانکاوی و جلسات ورزشی می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)