admin admin .

admin

خارش بدن

خارش بدن از جمله مشکلاتی است که تقریباً همه ما را درگیر خود می‌کند. این وضعیت که بسیار آزاردهنده است، ممکن است برای مدتها به طول بیانجامد. خاراندن پوست به طور مکرر ممکن است سبب خشکی پوست شود یا روی پوست زخم ایجاد کند که بسیار ناخوشایند است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۴:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعریف علمی روف گاردن

روف گاردن در لغت به معنی ایجاد فضای سبز و مکانی جهت رشد گیاهان در روی بام ساختمان ( فلت یا شیب دارد ) اطلاق می گردد. در واقع تبدیل نمودن فضای بلا استفاده و خاکستری بام با فضای سبز و قابل رشد برای گیاهان را روف گاردن یا بام سبز می گویند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۲:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

برای رفع تندی غذا چکار باید کرد؟

روشهای بسیار زیادی برای رفع تندی غذا با استفاده از برخی مواد غذایی وجود دارد که راهی برای گرفتن تندی فلفل در غذا است. اگر غذای تان تند شده است و نمی دانید که چگونه تندی غذا را بگیریم با این بخش همراه ما باشید. تندی مزه نیست و یک احساس درد است که ناشی از کپسایسین موجود در فلفل ایجاد می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۷:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

گیاه پتوس

یکی از گیاهان آپارتمانی بسیار زیبا و مقاوم گیاه پتوس است که در صورت مراقبت خوب رشد خوبی داشته و برگ‌های آن به صورت آبشاری می‌تواند محیط اطراف شما را کاملا زیبا و با نشاط کند. در این مقاله روش‌های مراقبت و قلمه زنی این گیاه را به طور کامل بررسی کردیم تا از آفت و قارچ گیاهی در امان باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۰:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)