admin admin .

admin

نکات مهم درباره شستشو و نگهداری از دستگاه چاپ

این است که چاپخانه ای که دستگاه مورد نظر شما در آنجا قرار دارد باید تمیز باشد. دلیل این مسئله آن است که وجود ذرات گرد و غبار در محیط می تواند در وهله اول موجب گرفتگی نازل هدهای دستگاه شما شود و در وهله دوم این غبارها می تواند بر روی قسمت هایی از دستگاه که دارای روغنکاری است قرار بگیرد و عملکرد دستگاه را مختل سازد.

– تمیز کردن دستگاه در پایان روز کاری
از دیگر مواردی که توجه به آن در حفظ کیفیت دستگاه چاپ اهیمت دارد این است که در پایان روز کاری نباید از تمیز کردن دستگاه غافل شوید. بنابراین فراموش نکنید که جوهرهای اضافی ای که در حین انجام چاپ بر روی دستگاه پراکنده شده است را با حلال شستشوی ماشین آلات چاپ به خوبی تمیز کنید.

– استفاده از مرکب چاپ مرغوب
تهیه جوهرهای باکیفیت و استفاده از حلال مناسب نیز جزو فاکتورهای است که در حفظ کیفیت دستگاه تاثیرگذار است.

– روغن کاری دستگاه چاپ
یکی از نکات مهمی که در عمر مفید و عملکرد بهتر دستگاه چاپ موثر است، روغن کاری دستگاه چاپ و قطعات آن است. بر این اساس توصیه می شود که علاوه بر روغن کاری منظم دستگاه چاپ، هر ماه نیز تسمه های دستگاه به کمک یک صابون خشک لغزنده شود.

– شستشوی هد و سایر قطعات با حلال شستشوی ماشین آلات چاپ
تمیز کردن دستگاه چاپ با حلال شستشوی ماشین آلات چاپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند به افزایش عمر دستگاه کمک شایانی نماید. برای این منظور توصیه می شود که علاوه بر شستشوی هد دستگاه و سایر قطعات آن، شلنگ های درون جوهر را درون ظرفی که حاوی حلال شستشوی ماشین آلات چاپ است قرار دهید. در این حالت دستگاه می تواند چاپ حلال را به جای جوهر در قسمت های مختلف از جمله شلنگ ها، فیلترها و پمپ ها حرکت دهد و از این طریق تمامی قسمت ها به خوبی شسته شوند.

https://abanchemical.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۳:۴۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)